Op woensdag 3 juni organiseren we de jaarlijkse ledenvergadering van Speeltuin Het Noorden.
Dit jaar komen we samen in de speeltuin zelf, dus niet meer bij Dans Creatief. De vergadering begint om 20.00 uur.
We praten je graag bij over de speeltuin en horen natuurlijk ook graag jouw ideeën en wensen. Onderwerpen tijdens de vergadering zijn onder andere:
- benoeming nieuwe bestuursleden
- benoeming leden kascommissie
- vaststellen contributie 2026
- toekomst van de speeltuin
Hopelijk zien we je op 3 juni! 😊